GO TO BRAND - POIR 3.3.3

Przedmiotem projektu jest udział firmy MAR-KOS w programie promocji branży kosmetycznej w celu promowania Marki Polskiej Gospodarki oraz marki produktowej MAR-KOS, która ma szansę stać się rozpoznawalną przez klientów zagranicznych. Promocja skierowana jest na rynek ZEA.

W ramach realizacji projektu firma MAR-KOS zaplanowała udział w 4 branżowych imprezach targowych w charakterze wystawcy, w tym na jednej z imprez targowych zostanie zorganizowane narodowe stoisko informacyjne.

Przewidziano udział Wnioskodawcy w następujących imprezach targowych:

  1. Cosmoprof Worldwide Bolonia Włochy marzec 2019

  2. BeautyWorld Middle East Dubaj ZEA, maj 2019

  3. Cosmoprof North America Las Vegas lipiec 2019

  4. InterCHARM Ukraine Kijów Ukraina, wrzesień 2019

Cel projektu

Celem projektu jest wypromowanie marki polskiej firmy Mariusz Szymański PPHU „MAR-KOS na rynku międzynarodowym z jednoczesnym promowaniem Marki Polskiej Gospodarki. Cel zostanie osiągnięty poprzez udział i prezentację oferty produktowej na wystawach poza granicami Polski. Celem jest rozwój działalności eksportowej, w tym na terenie rynku perspektywicznego ZEA. Projekt wesprze promocję polskiej branży kosmetycznej na rynku międzynarodowym.

Planowane efekty

Spodziewane efekty, to podpisanie zagranicznych kontaktów handlowych, zwiększenie przychodów ze sprzedaży produktów linii Duo Gel przeznaczonych na eksport, zawierającej kosmetyki do paznokci i narzędzia dedykowane pielęgnacji paznokci (lakiery hybrydowe, żele UV, aktywatory, odżywki i oliwki do paznokci, pilniki i bloki polerskie). Efekty te zostaną wykorzystane w działalności przedsiębiorstwa MAR-KOS, pozwolą na dalszy rozwój przedsiębiorstwa.

Wartość projektu: 752 022,00 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 458 550,00 PLN

Utwórz konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło